Powrót do
01-03 czerwca 2011r
Powrót do strony
głównej

Było cudownie! Wspaniała atmosfera, radość i śmiech – takie są wrażenia z naszej wycieczki, mimo że „troszeczkę” pogoda nas zawiodła, kiedy dojechaliśmy do celu naszej podróży. Na szczęście szybko rozpogodziło się i mogliśmy wieczorem zwiedzać okolicę. Następne dni były pełne wrażeń. Przechadzaliśmy się Doliną Kościeliską, spacerowaliśmy górskimi szlakami, wspinaliśmy się na Gubałówkę, zwiedzaliśmy Zakopane. Ciekawe miejsca, cudowne widoki, majestatyczne góry, fantastyczne kąpiele na basenach termalnych pozwoliły nam się odprężyć, wypocząć i zrelaksować. Niestety, czas szybko płynął, mijały dni i kończył się pobyt w górach. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Krakowa. Jakie to piękne miasto! Spacerowaliśmy po Starówce, podziwialiśmy okazały Wawel, Kościół Mariacki. Byliśmy na katedrze na Wawelu w miejscu spoczynku Pary Prezydenckiej. Pełni radości i wrażeń, wykończeni, ale szczęśliwi, wracaliśmy w miłej atmosferze do naszych domów.

Opiekunowie wycieczki: p. A. Rubajczyk
p. R. Pawłat
p. A. Ciapcińska

Miejsca szczególne:

Zakopane i jego okolice,
Kraków i Smocza Jama, w której straszny
smok ział ogniem i przestraszył niejednego.
Uch!

Opracowała: BS

Kliknij na obraz, aby powiększyć