Wstecz Wycieczka do Wisły i okolic.
3-5.06.2024r.
Powrót do strony
głównej

W dniach 03-05 czerwca uczniowie klasy VI wzięli udział w wycieczce do Wisły i okolic. Wisła przywitała nas słoneczną pogodą. Od razu po zakwaterowaniu udaliśmy się na spacer, aby przywitać się z górami. Następnie wybraliśmy się na baseny do Hotelu Gołębiewskiego. Dzień zakończyliśmy na wspólnych grach i zabawach.
Drugiego dnia wybraliśmy się na wycieczkę ciuchcią. Przewodnik szczegółowo opowiadał nam o zabytkach Wisły. Skocznia Adama Małysza, Zamek Prezydencki na Zadnim Groniu, Duża Zapora, wylęgarnia pstrąga, Mała Zapora z wodospadem- to tylko część atrakcji, które zwiedziliśmy. Mimo deszczowej pogody, uśmiechy nie schodziły uczniom z twarzy. Tuż po kolacji udaliśmy się na wieczorny spacer. Zmęczeni i pełni wrażeń udaliśmy się w drogę powrotną … ale to nie był koniec atrakcji. Uczniowie wjechali kolejką linową na Wielką Czantorię w miejscowości Ustroń. Podczas podróży odwiedziliśmy także Janą Górę. Cała wycieczka zakończyła się wizytą w Mc Donald`s.